FENDT NEDERLAND | VIDEO SEO CAMPAGNE | GRIP OP DE ONDERNEMING
• Opdrachtgever: Mechan Groep | FENDT NEDERLAND
• Doel: Profileren diversiteit van FENDT FULL LINE oplossingen
• Middel: diversiteit FENDT eindgebruikers in beeld
• ingezet op: landingspage, Social media, Videowall FENDT Wintershow
“Prachtige beelden en mooie verhalen waar onze klanten
onze producten voor zich laten spreken”
SIMON KRAM
Directeur Marketing en Innovatie | Mechan Holding
GEDEELTE UIT ÉÉN VAN DE STORYBOARDS
Overzichtelijke storyboards als blueprint
Om het videotraject inzichtelijk te maken werken wij vanuit storyboards waar de storyline op aangegeven is. Een inspirerend proces document. Zo borgen we dat iedere stakeholder binnen het project helder voor ogen heeft hoe de One Minute Video eruit komt te zien.
SEO Content Campagne | Grip op de onderneming [met FENDT]
FENDT eindgebruiker | AKKERBOUW
FENDT eindgebruiker | MANEGE
FENDT eindgebruiker | GROENVOORZIENING
FENDT eindgebruiker | FRUITTEELT
FENDT eindgebruiker | HOOIBOUW & FOURAGE
FENDT eindgebruiker | HOOIBOUW
FENDT eindgebruiker | PRECISIE LANDBOUW
FENDT eindgebruiker | LOONBEDRIJF
VIDEO SEO CAMPAGNE | grip op de onderneming
Uitgangspunten in de testimonialvideo’s
1. Content vergaren rondom succesvolle agrarisch ondernemers.
2. Aangeven van de uitdagingen als agrarisch ondernemer.
3. [Indirect] presenteren van uitgebreide product portfolio.
Uitbreiding van de Fendt product lijn
Mechan groep is distributeur in Nederland en Vlaanderen van AGCO landbouwmechanisatie. Ze leveren verschillende merken, waaronder FENDT, ‘de Mercedes onder de trekkers’. Fendt breidde de productenrange uit om nog beter tegemoet te komen aan de individuele wensen van de agrarische ondernemers. Mechan Groep: “We willen deze uitbreiding met testimonialvideo’s kenbaar maken. Hoe maken we daarbij duidelijk dat wij de situatie per ondernemer snel begrijpen en zo een passend aankoopadvies kunnen geven?”.
Duurzaam en betrouwbaar
Het is een hele investering voor agrarisch ondernemers, en wanneer zij een dergelijke aanschaf doen, zijn ze geneigd om voor een grote, zware machine te kiezen. Duurzaamheid en betrouwbaarheid zijn immers erg belangrijk in dit vak. Maar is het ook de passende keuze? Mechan groep gelooft erin de ondernemers en hun processen te leren kennen en op basis daarvan een goed verkoopadvies te geven.
Serie van 8 one minute testimonialvideo’s
Een ondernemer met grip op zijn onderneming, dat brengen we in beeld. In een serie van 8 testimonials zijn succesvolle ondernemers te zien die samen met de Mechan Groep een passende keuze hebben gemaakt voor hun processen. De kijker leert zo niet alleen over het uitgebreide keuzeaanbod, maar ook over de oplossingen van collega-ondernemers en de kwaliteit van het advies van Mechan Groep.
Aandacht voor de tevreden succesvolle eindgebruiker en zijn verhaal
Zorg ervoor dat uw video’s bekeken worden!
One Minute Video’s als beschreven zijn op veel verschillende manieren in te zetten in een effectieve campagne waarin verschillende media elkaar versterken. Wilt u een middag sparren met een expert van The One Minute Company om helder te krijgen welke mediastrategie het beste bij uw organisatie past?